Ympäristö- ja yhteiskuntavastuu

23.4.2021 klo 9-11

  • 240€/hlö
  • Online

Koulutuksen sisältö

Julkisten hankintojen arvo ja merkitys elinkeinoelämälle on valtava. Hankintojen avulla voidaan ja tuleekin huomioida erilaisia ympäristö- ja yhteiskuntavastuullisia tekijöitä. Myös lainsäädäntöön on asetettu ympäristö- ja yhteiskuntavastuullisia tavoitteita. Siksi hankintoja tehtäessä on huomioitava erilaisia palveluiden tuottamiseen liittyviä tekijöitä tästä näkökulmasta. Koulutuksen tavoitteena on kuvata keinoja, joiden avulla hankintojen potentiaalia muun muassa työllisyys-, paikallisuus- sekä ympäristötavoitteiden näkökulmasta voidaan huomioida. Koulutus antaa työkaluja hankintayksiköille vastuullisten hankintojen toteuttamiseen ja yrityksille näkemystä siitä, kuinka toiminnan vastuullisuuteen panostaminen voi tuottaa kilpailuetua. Koulutuksen sisältö: Sosiaalinen vastuullisuus - Työllistymistä edistävät ja sosiaaliset kriteerit hankinnoissa - työllisyysmahdollisuuksien luominen mm. pitkäaikaistyöttömille, vammaisille, ikääntyneille, nuorille jne. - työoloihin liittyvät kriteerit, sosiaalinen tasa-arvo, eettisyys ja niiden huomiointi hankinnoissa - Sosiaaliseen vastuullisuuteen panostaminen lisäarvoa tuottavana vertailutekijänä Ympäristönäkökohtien huomioiminen - Tarjoajaan liittyvä ympäristövastuullisuus - Toimintaan liittyvä ympäristövastuullisuus - Ympäristövastuullisuuteen panostaminen lisäarvoa tuottavana vertailutekijänä - Milloin hankintayksiköllä on velvollisuus huomioida ympäristönäkökohtia hankinnoissaan? Koulutus järjestetään webinaarina ja sen kesto on 2 tuntia. Koulutuksen hinta on 240 euroa/henkilö. Mikäli samasta organisaatiosta webinaariin osallistuu useampi henkilö, saavat lisäosallistujat koulutuksen puoleen hintaan. Huomioimme tämän laskutuksessa, mikä tapahtuu seminaarin jälkeen. Hintoihin lisätään arvonlisävero 24 %. - Saat viimeistään edellisenä päivänä ennen tilaisuutta sähköpostiisi rekisteröitymislinkin, josta pääset seuraamaan lähetystä. - Tilaisuus lähetetään suorana, voit osallistua helposti etänä omalta koneeltasi. - Kaikki webinaariin osallistuneet saavat koulutusmateriaalin lähetettynä sähköpostiinsa. - Muista varmistaa, että tietokoneesi internetyhteys toimii, koneen ääniresurssit ovat käytössä ja äänenvoimakkuus sopivalla tasolla.

Aikataulu

Varaus- ja peruutusehdot

Viimeinen ilmoittautumispäivä on viikkoa ennen koulutuksen alkua. Vahvistuksen saat ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Koulutuksen hintaan lisätään alv 24 %. Hinta sisältää myös koulutusmateriaalin. Laskutamme kurssimaksun koulutuksen päätyttyä. Mikäli osallistuminen peruutetaan viittä päivää ennen tilaisuutta, joudumme veloittamaan koko osallistumismaksun. Voitte kuitenkin estyessänne vaihtaa henkilön toiseen ilmoittamalla siitä etukäteen info@hankintajuristit.fi. Päivän toteutuminen vahvistetaan ilmoittautujan sähköpostiosoitteeseen. Saat viimeistään edellisenä päivänä ennen tilaisuutta sähköpostiisi ohjeet ja rekisteröitymislinkin, josta pääset seuraamaan lähetystä. Suomen Hankintajuristit Asianajotoimisto Oy pidättää oikeuden kurssien peruuttamiseen. Koulutuksissa tavataan! Terveisin, Suomen Hankintajuristit

Yhteystiedot

0400 3838 42

info@hankintajuristit.fi

SUOMEN HANKINTAJURISTIT ASIANAJOTOIMISTO OY
KÄYNTIOSOITE HELSINGISSÄ: Erottajankatu 19 B, 6.krs
POSTIOSOITE: Erottajankatu 19 A 11, 00130 Helsinki
KÄYNTIOSOITE LONTOOSSA: Canada Square, Level 33 Canary Wharf, London, United Kingdom
  • Facebook
  • LinkedIn
© Suomen Hankintajuristit 2021
Y-tunnus: 2493736-7 | Tietosuoja