top of page

Julkisten hankintojen ABC


21.11.2024 klo 9-15

490€/hlö
Online

Koulutuksen sisältö

Julkisen hankinnan organisointi saattaa tuntua hankintayksikön näkökulmasta monimutkaiselta ja vaativalta prosessilta. Hankintaprosessin toteuttamista ohjaa laaja sääntelykehikko, ja hankinnan kohteena olevia tavaroita, palveluita ja urakoita koskee usein tämän lisäksi toimialakohtainen erityissääntely. Koulutuksen tavoitteena on näyttää, miten hankintaprosessi voidaan toteuttaa alusta loppuun mahdollisimman tehokkaasti ja juridisesti kestävällä tavalla. Koulutuksessa saat kattavan tietopaketin tärkeimmistä hankintaprosessia ohjaavista säännöksistä ja oikeuskäytännön linjauksista. Monipuolinen koulutustilaisuutemme tarjoaa käytännönläheisiä keinoja hankintamenettelyssä onnistumiseen ja yleisimpien sudenkuoppien välttämiseen. Etenemme hankinnan elinkaaren mukaisesti aina hankinnan suunnittelusta sopimuskauden hallintaan saakka. KOULUTUKSEN AIHEALUEET - Hankinnan valmistelu ja suunnittelu - Hankinnoissa huomioitava lainsäädäntöpohja - Markkinakartoitus - Hankinnan kohteen määrittely - Sopivan hankintamenettelyn valinta - Perinteiset hankintamenettelyt - Uudet innovatiiviset menettelyt - Hankinta-asiakirjojen laatiminen - Tarjoajan soveltuvuutta koskevat ehdot - Kielletyt ja sallitut vertailuperusteet - Tilaajavastuulain huomiointi - Asiakirjojen julkisuus ja tarjoajien liikesalaisuudet - Tarjousten tarkastaminen - Tarjouspyynnön mukaisuus - Täsmentäminen ja poissulkeminen - Tarjouspyynnön virheellisyydet - Tarjouskilpailun päättäminen - Hankintapäätöksen laatiminen - Hankintaoikaisu - Markkinaoikeuskäsittely hankintayksikön näkökulmasta - Sopimuskauden aikainen valvonta


Aikataulu


Varaus- ja peruutusehdot

Pyydämme täyttämään ilmoittautumiskenttiin tarvittavat tiedot. Koulutuksen hintaan lisätään alv 24 %. Hinta sisältää myös koulutusmateriaalin. Laskutamme kurssimaksun koulutuksen päätyttyä. Vahvistuksen ilmoittautumisesta saat ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Mikäli osallistuminen peruutetaan ennen tilaisuutta, tulee se tehdä kaksi viikkoa ennen koulutuksen alkua. Tämän jälkeen joudumme veloittamaan koko osallistumismaksun. Voitte kuitenkin estyessänne vaihtaa ilmoittamanne henkilön toiseen informoimalla siitä etukäteen info@hankintajuristit.fi. Päivän toteutuminen vahvistetaan ilmoittautujan sähköpostiosoitteeseen. Mikäli osallistut koulutukseen online, saat viimeistään edellisenä päivänä ennen tilaisuutta sähköpostiisi ohjeet ja rekisteröitymislinkin, josta pääset seuraamaan koulutusta. Suomen Hankintajuristit Asianajotoimisto Oy pidättää oikeuden kurssien peruuttamiseen. Koulutuksissa tavataan! Terveisin, Suomen Hankintajuristit


Yhteystiedot

0400 3838 42

info@hankintajuristit.fi


bottom of page