top of page

Julkiset ICT-hankinnat


14.3.2024 klo 9-12

  • 390€/hlö
  • Online

Vapaat paikat


Koulutuksen sisältö

Kun tavoitteena on kustannustehokkaan ja onnistuneen ICT-hankintasopimuksen tekeminen, kannattaa hankintaprosessin suunnitteluun ja sopimusehtojen muotoiluun panostaa. Huolellisen valmistelun ja asiantuntemuksen avulla ICT-hankintoja koskeva hankintaprosessi voidaan toteuttaa alusta loppuun tehokkaasti ja juridisesti kestävällä tavalla. Millaisia näkökohtia ICT-hankinnan suunnittelussa ja tarkoituksenmukaisen hankintamenettelyn valinnassa kannattaa ottaa huomioon? Miten laatia hyvä ICT-hankintasopimus? Mitkä ovat keskeisimmät ICT-hankinnoissa huomioitavat tietosuojakysymykset? Hankintajuristien pitkä ja monipuolinen kokemus onnistuneista ICT-hankinnoista mahdollistaa tiedon ja hyvien käytänteiden jakamisen myös niistä seikoista, joita ei pelkästään lakikirjasta voi lukea. Koulutuksemme tarjoaa käytännönläheisiä keinoja ICT-hankintamenettelyssä onnistumiseen ja tehokasta lopputulosta uhkaavien sudenkuoppien välttämiseen. Koulutuksessa keskitytään ICT-hankinnan suunnitteluun ja toteutukseen tavalla, joka sopii erityisen hyvin ICT-hankinnoista vastaaville hankintayksiköiden edustajille. KOULUTUKSEN AIHEALUEET Valmistelu ja suunnittelu - Markkinakartoitus - Valmisohjelmisto vai räätälöity ratkaisu? Sopivan hankintamenettelyn valinta ja keskeinen kulku - Avoin ja rajoitettu menettely - Neuvottelumenettely - Kilpailullinen neuvottelumenettely - Innovaatiokumppanuus Valinta- ja hintakriteerit - Soveltuvuusvaatimusten asettaminen - Laatukriteerit: miten huomioida tarpeet ja käytettävyys? - Hintavertailun rakentaminen: käyttöönottoprojekti, palvelu- ja lisenssimaksut, kehitystyö Sopimus ja keskeiset tietosuoja- ja tietoturvallisuuskysymykset - Yleiset sopimusehdot ja niiden soveltuvuus (JIT2015 & IT2018YSE) - Onnistuneen projektin keskeiset sopimusehdot - Keskeiset IPR-kysymykset - Keskeiset tietosuojaan ja tietoturvallisuuteen liittyvät ehdot Muutoshallinta ja sopimuskauden aikaiset kysymykset - Lisätyöt ja muutokset - Lisäosien sekä versiopäivitysten hankinta


Aikataulu


Varaus- ja peruutusehdot

Pyydämme täyttämään ilmoittautumiskenttiin tarvittavat tiedot. Koulutuksen hintaan lisätään alv 24 %. Hinta sisältää myös koulutusmateriaalin. Laskutamme kurssimaksun koulutuksen päätyttyä. Vahvistuksen ilmoittautumisesta saat ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Mikäli osallistuminen peruutetaan ennen tilaisuutta, tulee se tehdä kaksi viikkoa ennen koulutuksen alkua. Tämän jälkeen joudumme veloittamaan koko osallistumismaksun. Voitte kuitenkin estyessänne vaihtaa ilmoittamanne henkilön toiseen informoimalla siitä etukäteen info@hankintajuristit.fi. Päivän toteutuminen vahvistetaan ilmoittautujan sähköpostiosoitteeseen. Mikäli osallistut koulutukseen online, saat viimeistään edellisenä päivänä ennen tilaisuutta sähköpostiisi ohjeet ja rekisteröitymislinkin, josta pääset seuraamaan koulutusta. Suomen Hankintajuristit Asianajotoimisto Oy pidättää oikeuden kurssien peruuttamiseen. Koulutuksissa tavataan! Terveisin, Suomen Hankintajuristit


Yhteystiedot

0400 3838 42

info@hankintajuristit.fi


bottom of page